Morgen zondag – morgen werkdag. In navolging van de vele uren die ik de voorbije week op het werk heb doorgebracht met voorbereidend werk, moet ik morgen gaan werken omdat we een grote infrastructurele aanpassing gaan doen die logischerwijs niet gedurende de kantooruren kan gebeuren.
Daarom zal ik morgen noodgedwongen om 6u45 uit mijn bed moeten rollen om een goed ontbijt binnen te schuiven en dan mijn rugzak te pakken en te zorgen dat ik niks vergeet (laptop, USB stick, papieren die ik nodig heb, badges voor de datacenters,…).
En dat die uren van de voorbije week de nodige influence gehad hebben, is deze morgend duidelijk geworden. Ik ben gisteren achter mijn TV in slaap gevallen rond een uur of tien en ben pas wakker geworden om kwart voor één deze middag! Ik had dus duidelijk wat zzz’s nodig he.
Gelukkig heb ik volgende week vakantie en ga ik die vakantie goed beginnen met morgen, na het werk, richting Brussels Kart Expo te trekken voor de voorstelling van Cirque Du Soleil – Quidam. Woohoo.
Category: Leven (Page 12 of 21)
Jawel, voor mij is het weekend al begonnen want bibi gaat morgen lekker niet werken. Succes aan zij die er morgen wel uit moeten, ik zal eens aan jullie denken als ik mij nog is omdraai in mijn warm bedje.
Deze voormiddag heb ik doorgebracht in de zetel, bij het haardvuur met chocomelk en ontbijtkoeken. Het enige dat je dan nog nodig hebt, is een leuke film en op de digicorder vond ik Red Eye terug, een thriller van Wes Craven die ik mij herinner van de trailers toen hij in de zalen kwam, maar waar ik tot mijn spijt nooit naar gaan kijken ben.
Anyway, vandaag heb ik deze print uit 2005 eindelijk gezien en het was leuke televisie. Niet spectaculair awards winnend of zo, maar onderhoudend en spannend met een goed gecaste bezetting (Cillian Murphy – Scarecrow uit de recente Batman movies – neemt de rol van psycho op zich en Rachel McAdams – o.a. bekend van Wedding Crashers – is het slachtoffer) waardoor het een goed anderhalf uur achter de televisie werd.
Als u deze prent dus nog niet gezien hebt en vanavond zin heb in een leuke actie / thriller film, ga dan als een wind naar de dichtsbijzijnde dvd-theek en amuseer er u mee!
… in het Unexpected huis:
- Naar de markt gaan om 9u voor een verse kip aan’t spit (mjam!)
- DVD’s schrijven voor het neefje
- Surfen en Google Reader
- iTunes & iPod Touch verrijken met nieuwe tunes
- Kip & appelmoes & aardappels & sla & tomaten bereiden en opeten
- Formule 1 – allereerste nachtelijke GP (Massa op pole godverdekke! Komaan Lewis!)
- Richting Gent
- Terug richting Brussel
- TV & lezen
- Slapen
Aangezien het weer gisteren meer dan ok was, leek het een goed idee om Antwerpen onveilig te gaan maken en eens te gaan rondneuzen in de winkels. Zo gezegd zo gedaan. Tegen 13u stond ik geparkeerd en ben ik gaan eten in De Taloorkes – iets wat een ex-collega ooit nog eens vermeld heeft als niet slecht om iets te eten voor een schappelijke prijs. Het was er zeker niet slecht, maar ik vond de prijs toch redelijk hoog gezien de porties die men gaf. Het eten op zich was wel erg lekker, al ga ik dit resto toch niet in mijn “must-visit” lijstje zetten denk ik.
Nadat de maag goed en wel gevuld was, trokken we richting Kammenstraat (voor de hipste shops vaneigens), Meir en alles wat daartussen zat. Hier en daar Google Maps eens bovengehaald om de weg te vinden (werkt overigens opperbest, zeker in combinatie met een GPS-chip) kwestie van overal de weg goed te vinden. Op zo een momenten verbaas ik mezelf dat zo een stad waar je niet vaak komt, toch echt wel een doolhof kan zijn.
En geshopt hebben we. Voor ieder wat wils. Zelf ben ik thuis gekomen met twee nieuwe jassen – eentje voor het herstseizoen en een voor wanneer de winter echt in het land aankomt. Alletwee van G-STAR Raw, een merk waar ik wel vaker mijn “goesting” vind… al moet je er niet gaan voor de democratische prijzenpolitiek :-).
Bij shoppen horen vanzelfsprekend ook terrasjes – en in Antwerpen komt daar ook BV-spotting bij te pas blijkbaar. Toen we op het terras van Berlin zaten, bleek Roxanne twee tafeltjes verder te zitten met een onbekende man (Story, Dag Allemaal,… spek voor jullie bek!). Woaahh! Hehe.
Swat. Het was half acht tegen dat ik terug thuis was. Op de terugweg nog gestopt aan het frituur en al dat lekkers achter een halve marathon CSI, CSI: Miami & NCIS opgepeuzeld. Zaterdag was dus duidelijk een erg leuk dagje. Fijn.
Morgen nog een half dagje gaan werken en dan kan het weekend beginnen. En ik kan niet zeggen dat ik er triestig om ben. Volgende week vier dagen opleiding en de week daarna idem ditto. Het is eens iets anders dan op “den bureau” zitten hé.
Anyway, later meer over de opleidingen. Eerst op het weekend concentreren.
Deze week loopt er een ad-campagne op mijn blog waar een leuke test bij hoort: een nerdtest! Ik heb hem zelf gedaan en ik kom uit op “NerdyPro”. De tweede hoogste score dus. Maar gelukkig vinden ze nerd-zijn “in”. Hehe.
Je kan er ook echte nerdkits downloaden zoals een bril, stylo’s voor je borstzak,… en je kan een foto bewerken van jezelf om te zien hie je er als nerd zou uitzien. Klikken op de foto die hier af en toe rechts verschijnt en je kan meespelen. Leuk.
Trok op niet veel vandaag. Een beetje studio sport nadoen en beelden tonen van de voorbije afleveringen, met droge humor van Luk Aloo. Saai. Volgende week de laatste aflevering denk ik: de nerds spelen tegen een selectie oude Rode Duivels. Wat gaan we daar zien? De nerds die eens “mogen proberen” … afgesproken spel natuurlijk. Ze scoren zelfs! Riiiiigghht.
Het was een leuke show, maar het is nu wel uitgemolken. Afvoeren en tijd voor iets nieuws denk ik.
Vandaag heb ik de eerste 20 minuten gemist wegens om 19u in slaap gevallen wegens vermoeiend dagje gisteren en tekort aan slaap de voorbije nacht. Het stuk dat ik wel gezien heb, was vaneigens weer gieren à volonté. Michael ontpopt zich tot meest normale nerd denk ik terwijl Sammy nog altijd volledig verloren is aan zijn Paulientje. Geestig, zo kalverliefde :-).
Homo Steve heeft zijn kapiteinlintje al mogen afstaan aan Jeroen (niet dat hij dat erg vond denk ik, want das toch maar een onnozel titelke hé) en de trainers (op Bossie na) hebben mee voor travestiet gespeeld met de homo’s van de nerds. Grappig om zien en chapeau dat die gasten dat doen.
Een van de nerds is ook afgezwaaid wegens liesblessure en er is een Zuid-Koreaanse jongen bijgekomen (nieuwe spits) die ook direct al de eerste goal voor FC Nerds heeft laten optekenen, waardoor ze 1-1 gelijk gespeeld hebben tegen de vrouwenploeg die hun in het begin had afgemaakt met 4-1.
FC Nerds, het blijft gieren maar het wordt stillekes aan tijd dat er een einde aan komt want het begint “meer van hetzelfde” te zijn…
Jawel, gisteren was er alweer een nieuwe aflevering van FC Nerds en het was weer gieren! Mike Verstraeten deed zijn intreden in de groep en heeft de mannen er weer doorgehaald… maar wat ik vooral geestig vond was toen ze op zoek gingen naar cheerleaders. Elk meisje dat ze tegenkwamen werd aangesproken en natuurlijk zagen de mannen hun kans om een versierpogingske te wagen. Het was overduidelijk op het gezicht van de vrouwen af te lezen dat ze er niet zo opgezet mee waren, maar dat ze niet veel durfden te zeggen omdat de cameraploeg het stond te filmen. Sammy Lippens blijft zichzelf ook profileren als de man die de bende op gang trekt en volgens een van de gasten kan de “Sammydans” wel eens een groot succes / een hype worden. Ik dacht het niet… Sammy zijn poging tot “hakken” is zooo 1995-ish :-). Maar het is wel lachen als je hem bezig ziet…
En de opname van hun single was ook de max. Sollie die er totaal geen interesse voor heeft en de helft van de andere gasten die denken dat naast een topvoetballerscarrière nu ook een carrière in de muziekbusiness binnen de mogelijkheden ligt… Man man man.
Zoals een van de comments schreef op een vorige post: dit is uitlach-TV van de bovenste plank.
Recente Comments