Unexpected.be

Telling stories for a living

Belgacom

Vandaag kwam de man van Belgacom langs om mijn nieuwe telefoonlijn te installeren zodat ik eindelijk kan overschakelen op ADSL. De afspraak stond ingepland tussen 8u en 13u en naar Telenet gewoonten verwachtte ik de technieker dus tussen 12u55 en 13u30 (of helemaal niet, zoals ik ook al meegemaakt heb). Groot was mijn verbazing toen de tech mij om 8u15 al belde om te vragen of er iemand thuis was en dat hij er binnen 10 minuten zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Twintig minuten later was de telefoonlijn actief en was alles perfect in orde! Wat een service. En allemaal gratis!
Bedankt Belgacom voor de erg goede service. Het is daar misschien niet perfect, maar bij Telenet kunnen ze nog veel leren me dunkt. Morgen ADSL bestellen bij mijn uitverkoren provider en dan kan het aftellen beginnen. Woohoow.

2 Comments

  1. Ik heb bij Telenet nog nooit moeten “wachten”, zoals je het hierboven beschrijft. Altijd een correcte en goeie service gehad. Iets wat ik van Belgacom niet kon zeggen voor ik naar Telenet overschakelde. πŸ˜‰
    Dus je ziet, één zwaluw maakt de lente niet. πŸ˜€

  2. Zeker juist Inferis, daar ga ik niet over discussieren, maar in “mijn” ervaringen met Telenet is het toch meer regelmaat dan uitzondering hoor… query mijn blog maar eens op Telenet πŸ˜‰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2019 Unexpected.be

Theme by Anders NorenUp ↑