Sinds een dikke maand ben ik dus een tevreden gebruiker van Mobistar’s Internet Everywhere oplossing. Gisteren viel het eerste factuur in de brievenbus en ben ik na het openen eventjes moeten gaan zitten: er stond een bedrag van meer dan 2000€ op!
Overtuigd van mijn onschuld belde ik de klantendienst op, waar men mij gelukkig wist te vertellen dat er een technisch probleem was met de facturatie (ik vermoed alleen van Internet Everywhere, want mijn GSM factuur was wel in orde) en dat mijn volgend factuur nu al een saldo van, hou u vast, 11000€ bedraagt!
Ik kreeg de raad om mijn domiciliëring per direct te stoppen om te voorkomen dat hun computersysteem zou trachten die ongelukkige bedragen van mijn rekening te halen en de vraag om morgen (wat dus eigenlijk vandaag is) terug te bellen naar een bepaald persoon die alles ging oplossen. Zo gezegd, zo gedaan en vandaag had ik die vriendelijke mevrouw een de lijn die me dus nogmaals bevestigde dat er een probleem was bij Mobistar en dat ze het aan het onderzoeken zijn. En ik moet niks betalen, althans niets dat ik hen niet schuldig ben ;-).
Voorlopig blijft de domiciliëring dus “on hold” en hoop ik dat ze achterhalen waar hun probleem ligt. Voor hun technisch onderzoek vroegen ze me een lijst te sturen van al de sites die ik de laatste maand bezocht heb… begin er maar aan hé! Natuurlijk kan je je history gewoon opsturen, maar eigenlijk wil ik niet zomaar prijsgeven waar ik overal naartoe surf (neen, niet voor die porno sites te verbergen ;-)), ik heb namelijk een laptop en surf daarmee ook over wifi thuis, over kabel, … en die surf historiek is dus een combinatie van verschillende connecties…
Nog iemand zo een facturen gekregen eigenlijk? En ook de vraag gekregen waar je zo al naartoe surft?
verschietachtig zo een factuur, zal wel ok komen na een lange lijdensweg 🙂
Zeg dat wel ja! Tuurlijk komt dat wel in orde, en eigenlijk is er niet echt een lijdensweg daar ze het “probleem” direct aangepakt hebben, maar toch… verschieten!!