Niet vergeten, straks is het zover! Vanaf vannacht is de nieuwe versie van Mozilla Firefox wereldwijd beschikbaar.
Category: Uncategorized (Page 6 of 38)
Het is hier een paar dagen geleden dat ik hier nog iets achterliet, maar het weekend was al kort genoeg en ik had behoefte aan rust & relaxatie. En dat heb ik dus gedaan. Veel geslapen, voetbal gekeken (weird, want ik ben daar in feite niet zo zot van), lekker gegeten (meermaals!) en wat gelezen.
En het heeft zijn doel niet gemist, want deze morgend kon ik zoals nooit tervoren uit mijn bed! Vanaf nu een beetje vroeger gaan slapen, zodat we niet terug hervallen hé ;-).
En u, hoe was uw weekend?
Het is alweer weekend gasten! Woohoo! Ik heb het werk achter mij gelaten voor de komende twee dagen (met nog een paar problemen, serieuze, die onopgelost zijn, maar ze kunnen wachten tot maandagmorgend). Vandaag het weekend al ingezet met een oud-collega die nog is langskwam op het werk. Van 17u tot 20u30 op café hangen na het werk is tof en zou meer moeten gebeuren. Vandaar dat we ook direct al de agenda’s samengelegd hebben en volgende week iets gaan eten. Super.
Wat ga ik dit weekend doen? Veel en niets. Ik denk dat ik naar “The Happening” zal gaan kijken. Maar met mij weet je nooit dus het kan ook goed zijn dat ik helemaal niet naar de film zal gaan. Verder ook wat lezen en vooral slapen, want ik ben doodop.
Prettig weekend iedereen!
Ik heb hem nog niet. Via de winkel waar ik mijn nieuwe TV gekocht heb, heb ik ook een Telenet HD Digicorder besteld omdat je naast de 2 maanden gratis huur die Telenet je aanbiedt, ook nog is 7 maanden gratis huur krijgt van de winkel zelf… Dat kon ik niet laten liggen.
Die vriendelijke mensen van mijn shop leveren die digicorder niet zelf, maar sturen de aanvraag op naar Telenet en zij sturen dan mijn digicorder op. Dat zou deze week nog moeten gebeuren, maar gisteren was er nog geen post-pakket toegekomen…
Let’s hope dat ze vandaag leveren.
Volgende week is het zo ver. Gedaan met beta releases of RC versies. Op 17 juni gaat de derde versie van Firefox in productie! Get ready for an upgrade people, want Firefox 3 is het waard (ik klink als een tv-commercial hé?)
Voor al wie van detectives, mysterieus en raadsels houdt, is deze film een must-see movie. Er gebeuren verschillende moorden in Oxford en een professor samen met een jonge student trachten de moorden op te lossen en de moordenaar te vatten met behulp van wiskundige berekeningen. Tof!
Het plot is niet doorzichtig, waardoor je tot op het einde in het duister blijft over de hoe en de waarom. En toch is alles in feite redelijk duidelijk, eens je de uitleg te horen krijgt. Tijdens de film speel je vanzelfsprekend mee en tracht je alle details op de slaan in je hersenen met de hoop dat je het raadsel mee kan oplossen. Ook de “geeks” onder ons gaan zich amuseren, want er komen veel raadsels en wiskundige reeksen in die voor velen bekend in de oren zullen klinken (Fibonaci reeks bijvoorbeeld).
Aanrader sowieso. En de acteurs zijn ook schitterend met onder andere Elijah Wood en John Hurt in de hoofdrollen. Daarnaast is ook de verschijning van de voor mij onbekende actice Leonor Watling heel erg aangenaam, waardoor de film naar een serieus niveau getild wordt. The Oxford Numbers. Zien!
Woohoo! We hebben het weer wel tegen, maar toch ga ik genieten van mijn welverdiende rust. Alhoewel, rust. Als ik zo in Google Calendar piep, ziet het er naar uit dat ik niet zo heel veel rust zal hebben, maar uitslapen zal er wel bij zijn hoor, trust me on this one!
Have a great but rainy weekend iedereen!
Mij vandaag ingeschreven voor een half dagje VMWare Desktop Virtualisatie. Een seminarie met presentaties en andere VMWare nieuwtjes. Deze VMWare “tour” trekt door ons belgenlandje gedurende de maanden juni en september, ik heb me ingeschreven voor het seminarie te Brussel op 18 juni. Het is gratis, je krijgt er een hapje en een drankje, kan er netwerken en je leert er hopelijk nog iets bij over VMWare virtualisatie.
Een ideale manier om een woensdagnamiddag door te brengen denk ik zo.
Zin om Ping.FM te bèta-testen? Wat is Ping.FM in feite? Kort gezegd kan je met Ping.FM op verschillende sociale netwerken tegelijkertijd posten, bv. Twitter, LinkedIn, Facebook. Google Talk,… wat het leven dus iets aangenamer kan maken als je met zo een zaken bezig bent tenminste.
Voorlopig is het op “invitation only” en heb je dus een code nodig om je eigen account te kunnen maken. Voor het ogenblik is die code “landofping”, dus als je zin hebt om te experimenteren…
Gisteren heb ik Street Kings gezien, de nieuwe cop-movie met o.a. Keanu Reeves en Forest Whitaker in de hoofdrol. Het verhaal gaat over een uitgebluste “cop” die te maken krijgt met corruptie en daartegen moet vechten om zijn eigen uit het slechte daglicht te stellen. Met zo een verhaallijn kan je natuurlijk alle kanten uit, en dat heeft de regisseur heel goed begrepen! Het enige minpunt is dat de film misschien net iets te lang duurt, maar al bij al is het een sterk verhaal (wel redelijk ingewikkeld, waardoor het zeker en vast geen brainless-actieprent is geworden) dat onderbouwd is en met erg geloofwaardige karakters.
Het plot gaat goed vooruit, de actie is erg goed en de acteurs zetten hun rollen op een overtuigende manier neer. En het is niet zo een film waarvan je direct weet hoe alles gaat aflopen enz. Neen.
Street Kings – aanrader voor wie van cop-movies houdt waar je je verstand toch wel bij nodig hebt. Als je deze maand maar één keertje naar de cinema gaat, ga Street Kings zien en laat Indiana Jones links liggen.
Recente Comments