Telling stories for a living

Category: Uncategorized (Page 16 of 38)

U kent ongetwijfeld Lien Van de Kelder al? Neen? Dan wordt het hoog tijd dat u ze leert kennen, want Lien is een erg aantrekkelijke jongedame en het is maar een kwestie van te stemmen om haar naakt te zien gaan. Inderdaad, een heuse striptease. Met dank aan de gasten van Enchanté voor de info!

Lien vd Kelder uit de kleren op Humo’s Pop Poll!
Humo’s Pop Poll de Luxe presenteert:
Stem Lien Van de Kelder uit de kleren op www.humo.be

Máándenlang heeft een team van stylisten (hetzelfde dat verantwoordelijk is voor de al jaren zijn dienst bewijzende look van Guy Mortier) zich het hoofd gebroken over wat copresentatrice Lien Van de Kelder op de avond van de uitreiking van de Pop Poll-medailles zal dragen. Ze hadden zich de moeite kunnen besparen, want wat blijkt nu? Lien is de laureate in de categorie ‘Wie zou u graag uit de kleren zien gaan’ en heeft er op de koop toe mee ingestemd op 3 maart ook écht te strippen voor de pakweg 15.000 toeschouwers in het Antwerpse Sportpaleis. De enige voorwaarde: 100.000 mensen moeten een petitie komen tekenen. Waar wacht u nog op? Eén adres voor de Lien Van de Kelder bloot-petitie en alle andere info over Humo’s Pop Poll de Luxe. De Pop Poll gaat door op maandag 03-03 in het Sportpaleis. Tickets kunnen nu nog hier besteld worden.

Je weet of je weet niet dat HTC met bepaalde toestellen in een lastige situatie zit in de zin dat ze de grafische chip op softwareniveau aanspreken in plaats van op hardwareniveau, waardoor alles dus trager gaat dan mogelijk is met die hardware.
Blijkt dat Qualcomm, de fabrikant van die grafische chips, de benodigde drivers alleen meegeeft aan de fabrikanten (in dit geval HTC) tegen betaling en daar wou HTC niet aan meedoen. HTC is echter, onder druk van de klant, gekraakt en belooft nu om toch de drivers aan te kopen en door te sijpelen naar zijn klanten. Goed nieuws, al had ik eigenlijk geen problemen met mijn HTC, maar meer snelheid is altijd goed niet?

Ik ben al sinds ik me kan herinneren een hevige fan van alles wat uitgebracht wordt van de Command & Conquer franchise, oorspronkelijk van Westwood. Ik heb alle C&C games origineel gekocht en ik speel er nu nog altijd mee… zo machtig. Tiberium Wars is nog altijd een vaste waarde op mijn computer en ik geraak het maar niet beu gespeeld…
En nu komen ze bij EA met de volgende titel, namelijk Red Alert 3. De officiële press release is uit en daar zien we al screenshots en meer over het hoe en het waarom. Ik kan al niet meer wachten om dit nieuwe pareltje te spelen…

Het ziet er echt niet goed uit voor HD-DVD… Koning Blue-Ray gaat het halen. Ach ja, het wordt misschien wel is tijd dat er één standaard komt, want die concurrentiestrijd tussen die twee formaten begint mij tegen te steken.

Een of andere “Jane” heeft besloten dat ze zichzelf binnen drie maanden van het leven zal beroven en wil daarom haar “finale” delen met het internet. Of het “echt” is of een hoax is niet duidelijk, feit is wel dat ze zegt niet religieus te zijn en niet op zoek is naar mensen die haar overhalen om het niet te doen. Het zou ook geen schreeuw om aandacht zijn trouwens.
Luguber vind ik persoonlijk, maar tegenwoordig verschiet ik van niet veel meer. Ik hoop dat het een hoax is, maar dan vind ik het wel maar “zo zo” als je op deze manier aan bezoekers moet geraken. Anyway, bekijk het zelf maar en bepaal zelf wat u ervan denkt… ik weet het nog zo niet.

Ze hebben de beschikbaarheid van SP1 voor de Technet’ers en MSDN’ers onder ons vervroegd naar het einde van de maand in plaats van half maart. Goed nieuws dus.

Die gasten bij WordPress zijn toch wel goed bezig vind ik eigenlijk. Ze ontdekken een probleem (of meerdere issues) en “on the double” staat er een nieuwe versie klaar. Dat mogen toch nog veel bedrijven hen nadoen denk ik…
Zoals gewoonlijk heb ik mijn installatie gepatched zonder enig probleem, ook al had ik nog geen problemen met de ontdekte fouten. Een pluim voor de gasten van WP dus!

Het is geen geheim dat Microsoft elke tweede dinsdag van de maand zijn patches verspreid via Windows Update. Morgen is het weer zover en het ziet er naar uit dat er een hele berg patches, en dan vooral security related stuff, ter beschikking gaan komen. De gasten van MSFN schreven er ook een stukje over (net als vele andere news-sites) en het advies is dus zoals gewoonlijk, patchen en updaten gasten! ASAP.
“Microsoft is gearing up to release 12 security bulletins Tuesday that will include patches for critical vulnerabilities in Office, Windows, Internet Explorer, VBScript, JScript and Visual Basic. The updates, which will come in Microsoft’s monthly Patch Tuesday release, February 12, 2008.
The critical vulnerabilities all cause remote code execution problems. That means if the flaw is exploited, a hacker could remotely control the infected machine. The vulnerabilities rated important also cause remote code execution, which generally garners a critical rating.”

« Older posts Newer posts »

© 2026 Unexpected.be

Theme by Anders NorenUp ↑