… continues. Jawel, nog altijd aan het wachten op Dommel. Mijn Belgacom Discovery telefoonlijn is ondertussen al meer dan een week aangesloten, maar als ik via de site van Dommel een ADSL abonnement probeer te bestellen, blijft die altijd vragen of ik wel een active Belgacom telefoonlijn heb.
Als ik via hun site controleer of ik aansluitbaar ben, is er geen enkel probleem en ben ik perfect aansluitbaar.
Vorige week de helpdesk gebeld van Dommel en op hun aanraden eens bij Belgacom gaan horen: alles ok meneer, u kan perfect ADSL gebruiken. Dan maar bij Dommel een aanvraag via mail geopend zodat ik die aanvraag via de site kan “bypassen”. Die aanvraag is ondertussen ook al van vorige week woensdag en daarom hang ik nu aan de lijn met hun helpdesk.
Op mijn vraag of dat wel gaat werken als ze het “manueel” aanvragen hadden ze geen antwoord en dan hebben ze besloten dat er toch iets niet ok is bij Belgacom en gaan ze zelf een ticket loggen bij Belgacom. Deze namiddag of morgennamiddag ten laatste zou er nieuws zijn.
Wordt vervolgd… niet gemakkelijk om een ADSL aansluiting bij Dommel te verkrijgen in combinatie met Belgacom precies ;-).
Wat ik wel moet zeggen is dat ze heel vriendelijk waren daar bij Dommel, iets anders dan bij Telenet de laatste tijd.