Ik heb mezelf dus geabonneerd op Technet Plus, waardoor ik dus toegang krijg tot al het lekkers van Microsoft. De betaling is “paid” en mijn account staat Active, maar wanneer ik heb wil koppelen aan mijn PassPort krijg ik de melding dat men geen gegevens kan terugvinden met die gegevens. WTF?
En die helpdesk gaat dus dicht om 18u. Voorlopig kan ik dus niet veel doen, maar morgen voormiddag mogen ze bij Microsoft een telefoontje verwachten ;-).
Je moet nog een mail krijgen van “order processed”. Dan moet je je subscriber ID invullen bij die “link to my live id” tuchen en is’t in orde. Zit 2/3 dagen tussen, no panic 😉
Ik twijfel er aan hoor:
Paid -We have received payment and have activated your subscription.
Dat is de order status…
Ik heb dus mijn Subscriber ID kunnen opvragen via een site, maar als ik nu mijn account wil koppelen aan mijn Passport van MS, dan zegt hij altijd:
MSDN Registration
Unrecognized Subscription Data
The data that you have provided could not be located in our system.
You can try to:
* Reenter the data, making sure that all information provided is typed accurately.
* Contact Support