Straks (allé tis te zeggen, tussen nu en 18u) zou hier een technieker van Telenet moeten opduiken om onze digicorder interactief te maken. De vorige technieker zei dat alles ok was, maar vond het blijkbaar niet nodig de interactiviteit aan te zetten… De helpdesk zei me de eerste keer dat ze er van wisten en dat hun technieker mij zelf ging opbellen voor een tweede afspraak (wat ik zeer eigenaardig vind daar Telenet techniekers bij mijn weten niet zelf de klanten opbellen… Renaat, want zo heette die gast, zal geen goesting meer gehad hebben om een afspraak te maken daar het al 22u was voor ik hem aan de lijn kreeg na een half uur muziek luisteren). Twee dagen later teruggebeld en dit keer een vriendelijk meisje aan de lijn die me bevestigde dat die “Renaat” die afspraak met mij had moeten maken toen… Loser.
Anyway, ik ben benieuwd of er nog iemand gaat opduiken vandaag, zo niet hang ik straks weer muziek te luisteren via de telefoon ;-). Wordt ongetwijfeld vervolgd!