Morgenavond heb ik een afspraak met mijn nieuwe boekhouder en ik denk dat ik zwaar onder mijn voeten ga krijgen. Papieren die niet in orde zijn, BTW-listings, administratie, facturatie, … brrr ik krijg er rillingen van als ik er nog maar aan denk.
In ieder geval hoop ik dat die mens mij licht gaat kunnen tonen aan het einde van de tunnel en me gaat zeggen dat het allemaal zo erg nog niet is. Daar betaal ik hem dan uiteindelijk ook voor niet waar? Ik ken daar allemaal niks van en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook geen enkele ambitie koester om daar iets van te leren kennen in de nabije toekomst.
Verder heb ik ook nog een boel vragen over onkosten, BTW-bonnekes, afschrijvingen, … dus ik denk dat zowel hij als ik serieus gaan afzien: hij omdat ik hem ga opzadelen met een hoop werk, en ik omdat ik alles moet zien te onthouden en te verwerken. Ik ben eens benieuwd.