Telling stories for a living

Macbook – Status Update IV

The never ending story zou je dit bijna kunnen noemen denk ik. In de vorige update had ik al verteld dat ze bij Apple hun vergissing zonder probleem hadden rechtgezet en dat ze mij de juiste Macbook gingen opsturen. Dat was vorige week donderdag. 
Hun website gaf netjes aan dat mijn nieuwe laptop klaar was voor verzending binnen de 24u, maar toen ik maandag nog altijd niks ontvangen had en er op de site nog altijd stond dat hij klaar was voor verzending, heb ik nog eens naar de vriendelijke mensen van de Apple Store gebeld. 
Anneke (haar heb ik ondertussen al meermaals gesproken, vriendelijke dame trouwens) wist me te vertellen dat mijn verzending geblokkeerd stond (who knows why?) en dat haar collega zich daar vermoedelijk vergist had. Ze ging het direct oplossen en na een uurtje kreeg ik dan inderdaad een bevestigingsmail dat mijn Macbook de deur zou uitgaan en verwacht kon worden op of voor 9 december – vandaag dus ten laatste.
U raadt het al. Ik heb geen UPS gezien met mijn Macbook. Daar ik een vermoeden had omdat hun site nog altijd aangaf dat het “verzonden” was, maar ik geen verdere updates kon zien, heb ik daarnet nog eens teruggebeld naar Anneke. 
Alles is goed, maar ze zitten bij UPS met een kleine vertraging. Orders die gisteren zouden geleverd worden, zijn ook pas vandaag toegekomen. Als alles meezit gaan ze hier dus morgen staan en aangezien ik morgen met verlof ben, komt me dat goed uit. 
The saga continues dus… en laat ons hopen dat er morgen een happy end aan mag komen. 
Wordt ongetwijfeld vervolgd!

2 Comments

  1. ine

    en heb je em al? dikke pech precies…
    ik heb nog nooit zo problemen gehad bij istore…
    begin me al schuldig te voelen dat ik het aangeraden had.
    ines laatste blog post..Paypal spoof

  2. Unexpected

    Neen heb hem nog niet 🙂 en op de site van UPS zie ik nu staan “rescheduled delivery 11/12/2008” dus het zal nog geeneens voor vandaag, maar voor morgen zijn!
    Pech is inderdaad het juiste woord, alles wat er mis kan gaan, gaat mis blijkbaar…
    En het is jouw “fout” niet he, ik ging sowieso mijn Apple via de Store kopen omdat ik dat die Black Friday korting kreeg. En in het verleden heb ik daar ook al besteld en toen ging alles ook netjes.

Leave a Reply to Unexpected Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2024 Unexpected.be

Theme by Anders NorenUp ↑