Telling stories for a living

Dorien Van Telenet

Vandaag, in navolging van mijn vorige posts in verband met mijn connectie problemen, heb ik nog eens naar Telenet gebeld om zeker te zijn dat er effectief een technieker geboekt staat voor aanstaande vrijdag.
Vandaag kreeg ik niet die arrogante helpdesker van vorige keer aan de lijn. Neen. Vandaag kreeg ik de vriendelijke stem van Dorien. Direct werd ik geholpen en kreeg ik te horen dat er effectief een technieker gereserveerd was voor mij, netjes zoals beloofd. Daarnaast stelde Dorien volledig vrijwillig voor om alle oproepen naar de vaste lijn kosteloos door te laten schakelen naar het GSM-nummer, zodat we geen oproepen zouden missen als onze telefoon er weer eens uitlag. Als dat geen service is?
Dus Telenet, kuis uw helpdesk eens grondig op! Dorien heeft mij schitterend geholpen en heeft mij zelfs extra informatie en oplossingen geboden, om mijn problemen iets of wat te verzachten tot er een technieker kan langskomen. Op dat moment houdt u de klant tevreden en is er geen reden om op zoek te gaan naar een andere service provider.
Dus beste Dorien, moest je deze post per toeval lezen: heel erg bedankt voor de excellente service! Je hebt mijn dag goed gemaakt. Zou ik misschien je directe telefoonnummer mogen hebben zodat ik de volgende keer naar jou kan bellen?

4 Comments

  1. G

    als ik u zo hoor, krijg ik ook zin om is een pint over mijne modem te kappen, wat is de nr?????

  2. Unexpected

    Tot nu toe nog niets van Dorien vernomen…

  3. dorien

    hallo,
    amai je doet me blozen…al ben ik natuurlijk zeer blij met deze post…hij is helemaal tot aan mijn bureautje gearriveerd!
    ik ben blij dat ik je dag goedgemaakt heb. Hopelijk zijn alle problemen ondertussen van de baan he 🙂

  4. Unexpected

    Super dat de boodschap dan toch is aangekomen 🙂 het heeft blijkbaar eventjes geduurd!
    Jaja alle problemen zijn opgelost en als het goed is mag dat ook gezegd worden eh! En ik kan me ook goed inbeelden dat het fijn is om eens positieve feedback te krijgen van klanten ;-).
    Dus keep it up en indien mogelijk, post uw werkrooster hier eens kwestie dat ik weet wanneer ik Telenet kan bellen voor super service ;-).
    @ de team-leader / manager van Dorien: geef die meid maar een mooie bonus dit jaar, zo een personeel moeten jullie motiveren en een blijk van appreciatie geven!

Leave a Reply to dorien Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2024 Unexpected.be

Theme by Anders NorenUp ↑