Aside

7 Procent

Vandaag zat er een enveloppe van de mannen van Enchanté in de brievenbus met daarin een Lacie USB stick in de vorm van een huissleutel (model: 8GB trouwens) en een gepersonaliseerd kaartje met volgende boodschap:

Unexpected,

Nu heb jij de sleutel in handen. Maar, van wat? Slechts één manier om daar achter te komen. Stop de USB-stick in je computer en deuren zullen opengaan. Althans, misschien…

Ik zie je op http://www.7procent.be

Op die site aangekomen, komt er een “Brusseleir” u eventjes uitleggen dat er een kluis is met daarin 7777€ die te winnen valt als de code gekraakt wordt. Elke dag één kans en meerdere kansen te verdienen door vrienden uit te nodigen natuurlijk. De video van de man is serieus gepersonaliseerd, want hij kent zelfs mijn naam en spreekt over “bloggers”. Ik heb de vrijheid genomen om Imke’s gepersonaliseerde site ook te bekijken en daar spreekt hij haar aan met madame de blogster enz, dus er is echt wel wat werk in gestoken! Knap gemaakt! Check de foto van de sleutel trouwens op mijn Twitter

I’m totally into it already :-) Wie zit er achter deze actie? Een bank? Een verzekering? Who knows… op 19 mei zal het sowieso duidelijk worden, maar laat ons proberen het mysterie eerder op te helderen he! Allen naar de site van 7 Procent zou ik zeggen!

, ,

6 Responses to 7 Procent

  1. vince 1 May 2009 at 11:35 #

    Nice, is wel een leuk initiatief vind ik :-)

    vinces laatste blog post..Ubuntu 9.04

  2. Unexpected 4 May 2009 at 07:49 #

    BTW, het bedrijf achter deze wedstrijd is Makro. Naast deze actie geven ze ook 3,5€ per aankoopschijf van 50€ als actie.

  3. Nancy 4 May 2009 at 11:08 #

    Leuk initiatief? Vinden een paar mensen in Borsbeek helemaal niet, en ik vermoed dat ze niet de enigen zijn: http://www.nancyverbrugghe.be/2009/05/03/mogen-reclamejongens-zich-alles-veroorloven/

    Nancys laatste blog post..Mogen reclamejongens zich alles veroorloven?

  4. Unexpected 4 May 2009 at 12:26 #

    Hmmm mja dat is inderdaad minder aangenaam… volgens mij is het Makro (Metro N.V.) die er achter zit hoor, moest dat helpen om die mensen te contacteren?

  5. Nancy 6 May 2009 at 22:14 #

    Die eigenaars hebben Makro maandag gecontacteerd, daar zijn ze ettelijke keren doorverbonden, maar uiteindelijk hebben ze excuses gekregen en dinsdag is een team het muurtje komen opkuisen. Dus rechtgezet.

    Nancys laatste blog post..Mogen reclamejongens zich alles veroorloven?

  6. Unexpected 7 May 2009 at 09:56 #

    Alle, eind goed al goed dus. Fouten maken is geen issue denk ik dan, ze niet rechtzetten (of proberen te zetten) wel ;-).

Leave a Reply

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes